Ταπητοκαθαριστήρια Μαυρίδη | Η Εταιρεία μας

Η οικογένεια Μαυρίδη έχει καταγωγή από τη Μ. Ασία. Προωθούσε πάντα το οικογενειακό πνεύμα στην επιχειρηματική δραστηριότητα και με την πάροδο των ετών ανέπτυξε μεράκι για τις τέχνες. Ασχολήθηκε με την ξυλουργία, την υφαντουργία και από το 1960 και μετά, με τον καθαρισμό των χαλιών. Στις αρχές του 19ου αιώνα μετοίκησε στην Αθήνα και εγκαταστάθηκε στην Καλογρέζα.

Οι ιδρυτές των ταπητοκαθαριστηρίων Μαυρίδη ξεκίνησαν την επαγγελματική τους σταδιοδρομία εργαζόμενοι δίπλα σε έμπειρους τεχνίτες. Ύστερα από αρκετά χρόνια τριβής με το αντικείμενο της κατασκευής και του καθαρισμού χειροποίητων χαλιών, αποφάσισαν να ιδρύσουν την πρώτη τους ιδιόκτητη εταιρεία καθαρισμού , τα Ταπητοκαθαριστήρια Μαυρίδη (1960).

Η πρώτη μας έδρα (Ταπητοκαθαριστήρια Μαυρίδη) συναντάται στην περιοχή της Καλογρέζας (Αργάνων 27). Ύστερα από αρκετά χρόνια παρουσίας στον χώρο, με συνεχώς αυξανόμενο πελατολόγιο και ισχυρό το αίσθημα της προσφοράς ποιοτικών υπηρεσιών, δημιουργήθηκε η ανάγκη για επέκταση των εγκαταστάσεών μας. Το όνειρο αυτό έγινε πραγματικότητα στις αρχές του 1990, όπου και μεταφερθήκαμε στην καινούρια μας έδρα στα Άνω Λιόσια (Παραμυθιάς 9).

Με την πάροδο των χρόνων οι ανάγκες για εκσυγχρονισμό ήταν μεγάλες και οδηγηθήκαμε στον εξοπλισμό της μονάδας μας με μηχανήματα τελευταίας τεχνολογίας, τα οποία εξασφαλίζουν την ελάχιστη καταπόνηση των χαλιών και την μέγιστη δυνατή ικανοποίηση των πελατών μας από το αποτέλεσμα του καθαρισμού των χαλιών τους.

Ταπητοκαθαριστήρια Μαυρίδη | Ο Σκοπός μας

Σκοπός μας ήταν πάντα η συνεργασία με τον πελάτη να ακολουθεί κάποιους κανόνες :

  • ευγένεια και ειλικρίνεια στην επικοινωνία με τους πελάτες,
  • χαμόγελα και καλή διάθεση κατά την παραλαβή/παράδοση,
  • συμβουλές για κάθε ζήτημα και προτάσεις εφικτές, οικονομικές και εγγυημένες
  • εγγυημένο αποτέλεσμα εργασιών,
  • ποιοτική και εξειδικευμένη εργασία χωρίς βιασύνες,
  • χρήση οικολογικών προϊόντων καθαρισμού,
  • σεβασμός στο περιβάλλον,
  • συνέπεια,
  • καλύτερη δυνατή τιμολόγηση ανά εργασία, προς όφελος του πελάτη και διενέργεια προσφορών όταν η εποχή το επιτρέπει (Value for Money).